12 квітня - Сьомий урок!
Учні 4 класу Зеленогайського ліцею Шевченківської сільради Миколаївської області долучилися до сьомого уроку Національного проєкту "Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження.
#спорт_заради_розвитку
#УФСЗР
#Національний_проєкт_Цікава_фізкультура
/Files/images/пил4.jpg /Files/images/пил3.jpg /Files/images/пил2.jpg
/Files/images/пил1.jpg /Files/images/пил.jpg

22 березня учні початкових класів приєдналися до п'ятого уроку - тема "Моя родина" - Національного проєкту "Цікава фізкультура - 2.0 Перезавантаження

#Спорт_заради_розвитку

#ЄдинаУкраїна

/Files/images/хвилинка.jpg /Files/images/хвилинка1.jpg /Files/images/хвилинка2.jpg

/Files/images/хвилинка3.jpg /Files/images/хвилинка4.jpg


Здобувачі освіти 4 класу Зеленогайського ліцею 15 березня взяли участь у четвертому уроці #Національного проєкту "Цікава фізкультура 2.0 Перезавантаження"

Дякуємо за цікаві ідеї!

#Спорт_заради_розвитку

/Files/images/фіз 8.jpg /Files/images/фіз.jpg /Files/images/фіз 1.jpg

/Files/images/фіз 2.jpg /Files/images/фіз 3.jpg /Files/images/фіз 4.jpg


Зеленогайський ліцей Шевченківської сільської ради нагороджений ЗОЛОТОЮ ВІДЗНАКОЮ-"ЗАКЛАД ПАРТНЕР" за плідну співпрацю у впровадженню концепції "Спорт заради розвитку" в Україні та активну участь у різноманітних спортивних заходах.

Дякуємо Президентові Української федерації "Спорт заради розвитку" Олексію Качану, його команді та партнерам ЮНІСЕФ за співпрацю в реалізації національного проєкту "Єдина Україна". З нетерпінням чекаємо на нові активності та плідну співпрацю. Вперед до нових звершень!

Адміністрація ліцею, вчителі фізичної культури початкових класів, учні та їх батьків висловлюють подяку Українській федерації "Спорт заради розвитку" за Золоту відзнаку та високу оцінку роботи нашого закладу

/Files/images/зображення_viber_2024-02-15_19-41-56-849.jpg


До 1 лютого 2024 року триває реєстрація на шкільні спортивні змагання «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги».

Дана програма реалізується за ініціативи Президента України.

Проєкт «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги»— система регіональних спортивних шкільних ліг, які щорічно проводять на рівні школи, району, області та України. Мета— збільшити частку учнівської молоді, яка систематично займається фізичною культурою і спортом.

У сезоні 2023/2024 всеукраїнські шкільні ліги заплановано провести з грудня 2023 до червня 2024 року для п’яти видів спорту: баскетбол, волейбол, футзал, спортивне орієнтування та чирлідинг.

Усі заходи будуть проводитися в координації з правоохоронними органами, що дозволить убезпечити дітей від ризиків, які можливі в умовах воєнного часу.

Якщо ви не байдужі до спорту і бажаєте принести перемогу своїй школі, громаді, країні – долучайтеся!

/Files/images/img_news_health.jpg


Фізична культура і спорт - джерело здоров'я, фактор формування здорової нації! Здобувачі освіти 1-4 класів Зеленогайського ліцею на чолі з педагогами доєдналися до обласного етапу Всеукраїнського фізично- оздоровчого заходу "Шкільні ігри". ІІ обласні онлайн-змагання "Вільні люди"! Вітаємо з нагородами!!!

/Files/images/Гуржій.jpg /Files/images/Притуляк.jpg /Files/images/Ревва.jpg

/Files/images/Полупан.jpg /Files/images/Савіна.jpg /Files/images/Ткаченко.jpg


Зеленогайський ліцей долучився до Всеукраїнської онлайн-руханки і встановлення Національного рекорду "Єднання" за проєктом "Єдина Україна" під гаслом "Спорт заради життя".

Вітаємо з нагородою наших активних,спортивних, веселих діток 1-4 класів, класоводів та батьків!
Так тримати!

/Files/images/зображення_viber_2023-11-22_19-41-35-478.jpg

Останнім часом держава приділяє велику увагу фізичному вихованню нації: затверджена Цільова програма "Фізичне виховання — здоров'я нації", на цій підставі розроблена нова програма для загальноосвітніх навчальних закладів (1998 рік).

У цих документах значне місце відводиться питанням здоров'я підростаючого покоління. Саме тому спеціалістам з фізичного виховання необхідно переглянути деякі аспекти своєї професійної діяльності.

Завдання школи, шляхи їх реалізації

Перед школою стоять два важливих завдання:

1. Надати учням необхідні знання і відповідні практичні навички щодо здо­рового способу життя.

2. Під час проведення різних форм занять забезпечити необхідні гігієнічні умови і оптимальний режим розумової та рухової діяльності.

Саме реалізація зазначених завдань, у значній мірі, дозволяє сприяти зміц­ненню і збереженню здоров'я, нор­мальному фізичному розвитку шко­лярів. Є декілька шляхів реалізації цих завдань:

• У повному обсязі надати учням заз­начені в програмі теоретичні відомості стосовно питань здорового способу життя і домогтися доброго засвоєння цієї інформації та її практичної реалізації.

Під час уроків і позаурочних занять прагнути до можливо різнобічної дії на організм учнів.

1. Забезпечити учням такі умови ру­хової активності в школі, які будуть сти­мулювати розвиток молодого організму.

2. Під час визначення засобів фізичного виховання суворо дотримуватись віково- статевих особистостей розвитку дітей.

Не обмежуватись поділом класу на медичні групи, але й здійснювати суво­ро індивідуальний підхід до учнів.

3. Забезпечиш профілактику травматизму.

4. Сприяти виправленню відхилень у фізичному розвитку дітей (за наявності інших відхилень;.

Здоров’я, його оцінка

Здоров'я — це такий стан організму людини, коли усі його функції врівно­важені із довкіллям і відсутні будь-які хворобливі зміни.

Здоровий організм характеризується широким діапазоном фізіологічних можливостей усіх функціональних сис­тем. Вони знаходять своє відображення у вигляді певних зовнішніх ознак. Ос­танні отримали назву критеріїв.

З метою оцінки здоров'я дітей та підлітків у відповідності до існуючих уяв­лень використовується 5 критеріїв:

1. рівень фізичного розвитку, ступінь його гармонійності, відповідність біоло­гічного віку до календарного;

2. рівень функціонування головних систем організму;

3. рівень фізичної підготовленості;

4. ступінь стійкості організму до не­сприятливих дій довкілля;

5. наявність або відсутність хронічних захворювань.

Для характеристики стану здоров'я школярів бажано щорічно оцінювати їх стан за вказаними критеріями.

На сьогоднішній день немає загаль­ноприйнятих методик оцінки рівня здо­ров'я людей. Проте незаперечним є факт, що кількісним показником здоров'я може виступати рівень фізичної працездат­ності і рівень резервів киснезабезпечуючих систем (аеробні можливості організ­му). Тому високі показники загальної витривалості (тест Купера, бігові тести на 3000-10000 м) і аеробної потужності (максимальне споживання кисню — МСК, фізична працездатність—ФП170)

опосередковано свідчать про високий рівень здоров'я людини.

Іншою характеристикою стану здоров'я є врахування кількості випадків хво­роб на 100 учнів, кількість днів хвороби на кожних 100 учнів, відсоток хворівших (протягом року) більше ніж 4 рази.

Більш інформативним є так званий "індекс здоров'я". Цей показник врахо­вує кількість здорових школярів (1 гру­па) і практично здорових (2 група) до загальної кількості обстежених. Наприк­лад, усього обстежено 250 школярів, з них 100 віднесено до першої і 75 до дру­гої групи здоров'я. В цьому випадку індекс здоров'я буде 100 + 75 = 175; 175: 250x100% = 70%.

Пропонується і комплексна оцінка, яка враховує всі основні складові здоро­в'я, —свідоме відношення до свого здо­ров'я, рухова активність, раціональне харчування, правильний життєвий ре­жим і відсутність шкідливих звичок, — "індивідуальний тест здоров'я".

(Г.Ф. Ясько з спіавт., 1997):

1 .Ранкова гімнастика:

а) щоденно — 0 балів;

б) 2-3 рази на тиждень — 5 балів;

в) не виконується — 10 балів.

2. Добирання в школу (на роботу):

а) загальним (міським) транспортом — 5 балів;

б) машиною —10 балів;

в) велосипедом, пішки — 0 балів.

2. Маса тіла:

а) нормальна — 0 балів;

Іншою характеристикою стану здоров'я є врахування кількості випадків хво­роб на 100 учнів, кількість днів хвороби на кожних 100 учнів, відсоток хворівших (протягом року) більше ніж 4 рази.

Більш інформативним є так званий "індекс здоров'я". Цей показник врахо­вує кількість здорових школярів (1 гру­па) і практично здорових (2 група) до загальної кількості обстежених. Наприк­лад, усього обстежено 250 школярів, з них 100 віднесено до першої і 75 до дру­гої групи здоров'я. В цьому випадку індекс здоров'я буде 100 + 75 = 175; 175: 250x100% = 70%.

Пропонується і комплексна оцінка, яка враховує всі основні складові здоро­в'я, —свідоме відношення до свого здо­ров'я, рухова активність, раціональне харчування, правильний життєвий ре­жим і відсутність шкідливих звичок, — "індивідуальний тест здоров'я".

(Г.Ф. Ясько з спіавт., 1997):

1 .Ранкова гімнастика:

а) щоденно — 0 балів;

б) 2-3 рази на тиждень — 5 балів;

в) не виконується — 10 балів.

2. Добирання в школу (на роботу):

а) загальним (міським) транспортом — 5 балів;

б) машиною —10 балів;

в) велосипедом, пішки — 0 балів.

3. Маса тіла:

а) нормальна — 0 балів;

Кiлькiсть переглядiв: 407

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Демонстраційний сайт загальноосвітньої школи

Миколаївська область, Миколаївський район, с. Зелений Гай, вул. Шкільна, 1

Дата останньої зміни 28 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!