Учні Зеленогайської громадсько-активної школи разом із односельцями, ветеранами завжди беруть участь у заходах до Дня Перемоги і примирення
Однією із складових школи ГАШ є волонтерство і підтримка воїнів АТО
Наші учні є постійними учасниками заходів, які відбуваються у сільській бібліотеці разом із жителями с.Зелений Гай
Зеленогайська загальноосвітня школа є громадсько-активною. А це означає, що свою роботу ми будуємо, спираючись на співпрацю всіх ланок навчально-виховного процесу: учнів, батьків, громади.
Зеленогайська школа радо вітає гостей та шанує пам'ять про своїх героїв...
Наші учні люблять своє село - свою малу батьківщину, і розуміють, що крім нас самих ніхто не наведе лад там, де ти живеш. Діти не тільки слідкують за порядком на шкільній території, але й прибирають територію села, садиби людей похилого віку.
Випускник - компетентна сформована особистість
Компетентність | Характеристики |
Готовність до безперервної освіти | -глибокі пізнання в окремих галузях науки; -культура мови,обґрунтованість і доказовість суджень; -вміння використовувати теоретичні знання в практичній діяльності; -самостійність і регулярність навчальної діяльності, самоосвіта; -використання додаткових джерел і вирішенні пізнавальних задач. |
Професійно-трудова | -наявність уявлень про свої інтереси й можливості щодо майбутньої професійно-трудової діяльності; -знання основних положень законодавства про працю,права й обов’язки підлітків у трудовій сфері; -володіння навичками самообслуговування; -дбайливе ставлення до продуктів людської діяльності, дотримання правил безпеки в роботі й естетики праці; -володіння практичними навичками професійно-трудової діяльності. |
Суспільно-правова | -знання основних положень Конституції України, політичної структури сучасної держави і державної праці; -знання про права та обов’язки громадянина України; -володіння інформацією про основні політичні партії, міжнародні соціально-політичні організації; -співпраця з різними громадськими організаціми. |
Сімейно-побутова | -уявлення про сутність сім’ї, батьківські функції; -виявлення турботи, милосердя й терпимості у ставленні до рідних і близьких; -дотримання етичних, правових,фізіологічних, гігієнічних аспектів статевих взаємин; -наявність чітких уявлень про різні аспекти подружнього життя; -виконання постійних господарко-побутових функцій у сім’ї. |
Культурно-дозвільна | -уявлення про суть вільного часу та вміння використовувати його; -наявність улюблених занять; -спрямованість особистості на сприйняття світових культурних надбань; -відвідування культурно-мистецьких заходів; -уміння вести діалог, дискусію, комунікабельність; -полікультурність; -навички культурного спілкування. |
Особистісно-етична | -перевага гуманістичної орієнтації в системі особистісних цінностей; -здатність оцінювати явища навколишньої дійсності, свою поведінку й поведінку інших людей із позиції моральності, почуття краси і міри; -дбайливе ставлення до природи, прагнення зберігати її в повсякденній діяльності й праці; -організованість й відповідальність, терпимість до недоліків інших людей,толерантність; -самоповага,самодисципліна, самокритичність. |
Психолого-фізіологічна | -наявність уявлень про особливості свого темпераменту й характеру, пізнавальних процесів, стану здоров’я; -дотримання правил особистісної гігієни, захист від вірусних та інфекційних захворювань, негативне ставлення до шкідливих звичок; -уміння організовувати режим дня й дотримуватися його; -регулярність занять фізкультурою і спортом, правильне харчування; -наявність особистих досягнень у спортивній діяльності, корекції свого фізично стану, зовнішнього вигляду; -навички безконфліктної поведінки. |
Коментарi