Веселі старти" у Зеленогайському ліцеї!
21 травня учні початкових класів взяли участь у спортивному заході «Веселі старти». Після активної розминки школярі утворили дві команди — «Варенички» та «Сталкер», які змагалися у швидкості, спритності та командному дусі.
Захід відбувся в рамках проведення Всеукраїнських проєктів Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти України та його правонаступника – Центру фізичного виховання та спорту учнів і студентів, а також ГО «Національний олімпійський комітет України» — «Шкільні ігри» та «DoLikeOlympians».
Зеленогайський ліцей активно долучився до цього челенджу, даруючи дітям радість руху та командного єднання!
Четвертокласники Зеленогайського ліцею долучилися до Всеукраїнського фізкультурно-оздоровчого заходу серед учнів та учениць
"Challenge Fest" до дня працівників освіти.
#ChallengeFest
#ChallengeFest2024
#olympicmyko2024
#ChallengeFest #ЗдоровийДух #ФізичнаКультура
Щороку традиційно в Зеленогайському ліцеї проводиться Олімпійський тиждень. Його мета: навчити школярів цінувати власне здоров'я, виховувати в них потребу в постійній руховій активності, у зміцненні здоров'я, залучити до активних занять фізичною культурою та спортом.
В класах ліцею проведено Олімпійський урок. Відбулися години спілкування про олімпійські види спорту та історію виникнення олімпійських ігор, онлайн урок "Параолімпіада 2024. Українські спортсмени - так тримати!", вікторина "Швидше, вище, сильніше", організували виставку малюнків про спорт, провели веселі перегони "Ми спортивні козачата - славних козаків внучата" для учнів 1-4, 5-8 класів. Веселими і задоволеними залишилися всі учасники та глядачі. Такі зустрічі завжди викликають велику радість, приносять заряд енергії і позитивний настрій для всіх. Ми ще раз побачили, що в нашому ліцеї ростуть сильні, сміливі, спритні. Тож бажаємо всім впевненості, сміливості та перемог!
"Спорт - це здоров'я!" - з таким закликом відбулися веселі перегони "Ми спортивні козачата - славних козаків внучата" для учнів 1-4, 5-8 класів Зеленогайського ліцею.
Сподіваємось, що корисні навички здорового способу життя наші учні будуть використовувати і розвивати.
#olympicmyko2024
# Олімпійський_тиждень
03.05.2024 - Десятий урок Національного проєкту "Цікава фізкультура 2.0 - Перезавантаження".
Учні початкових класів продовжують бути активними учасниками проєкту.
12 квітня - Сьомий урок!
Учні 4 класу Зеленогайського ліцею Шевченківської сільради Миколаївської області долучилися до сьомого уроку Національного проєкту "Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження.
#спорт_заради_розвитку
#УФСЗР
#Національний_проєкт_Цікава_фізкультура
22 березня учні початкових класів приєдналися до п'ятого уроку - тема "Моя родина" - Національного проєкту "Цікава фізкультура - 2.0 Перезавантаження
#Спорт_заради_розвитку
#ЄдинаУкраїна
Здобувачі освіти 4 класу Зеленогайського ліцею 15 березня взяли участь у четвертому уроці #Національного проєкту "Цікава фізкультура 2.0 Перезавантаження"
Дякуємо за цікаві ідеї!
#Спорт_заради_розвитку
Зеленогайський ліцей Шевченківської сільської ради нагороджений ЗОЛОТОЮ ВІДЗНАКОЮ-"ЗАКЛАД ПАРТНЕР" за плідну співпрацю у впровадженню концепції "Спорт заради розвитку" в Україні та активну участь у різноманітних спортивних заходах.
Дякуємо Президентові Української федерації "Спорт заради розвитку" Олексію Качану, його команді та партнерам ЮНІСЕФ за співпрацю в реалізації національного проєкту "Єдина Україна". З нетерпінням чекаємо на нові активності та плідну співпрацю. Вперед до нових звершень!
Адміністрація ліцею, вчителі фізичної культури початкових класів, учні та їх батьків висловлюють подяку Українській федерації "Спорт заради розвитку" за Золоту відзнаку та високу оцінку роботи нашого закладу
До 1 лютого 2024 року триває реєстрація на шкільні спортивні змагання «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги».
Дана програма реалізується за ініціативи Президента України.
Проєкт «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги»— система регіональних спортивних шкільних ліг, які щорічно проводять на рівні школи, району, області та України. Мета— збільшити частку учнівської молоді, яка систематично займається фізичною культурою і спортом.
У сезоні 2023/2024 всеукраїнські шкільні ліги заплановано провести з грудня 2023 до червня 2024 року для п’яти видів спорту: баскетбол, волейбол, футзал, спортивне орієнтування та чирлідинг.
Усі заходи будуть проводитися в координації з правоохоронними органами, що дозволить убезпечити дітей від ризиків, які можливі в умовах воєнного часу.
Якщо ви не байдужі до спорту і бажаєте принести перемогу своїй школі, громаді, країні – долучайтеся!
Фізична культура і спорт - джерело здоров'я, фактор формування здорової нації! Здобувачі освіти 1-4 класів Зеленогайського ліцею на чолі з педагогами доєдналися до обласного етапу Всеукраїнського фізично- оздоровчого заходу "Шкільні ігри". ІІ обласні онлайн-змагання "Вільні люди"! Вітаємо з нагородами!!!
Зеленогайський ліцей долучився до Всеукраїнської онлайн-руханки і встановлення Національного рекорду "Єднання" за проєктом "Єдина Україна" під гаслом "Спорт заради життя".
Вітаємо з нагородою наших активних,спортивних, веселих діток 1-4 класів, класоводів та батьків!
Так тримати!
Останнім часом держава приділяє велику увагу фізичному вихованню нації: затверджена Цільова програма "Фізичне виховання — здоров'я нації", на цій підставі розроблена нова програма для загальноосвітніх навчальних закладів (1998 рік).
У цих документах значне місце відводиться питанням здоров'я підростаючого покоління. Саме тому спеціалістам з фізичного виховання необхідно переглянути деякі аспекти своєї професійної діяльності.
Завдання школи, шляхи їх реалізації
Перед школою стоять два важливих завдання:
1. Надати учням необхідні знання і відповідні практичні навички щодо здорового способу життя.
2. Під час проведення різних форм занять забезпечити необхідні гігієнічні умови і оптимальний режим розумової та рухової діяльності.
Саме реалізація зазначених завдань, у значній мірі, дозволяє сприяти зміцненню і збереженню здоров'я, нормальному фізичному розвитку школярів. Є декілька шляхів реалізації цих завдань:
• У повному обсязі надати учням зазначені в програмі теоретичні відомості стосовно питань здорового способу життя і домогтися доброго засвоєння цієї інформації та її практичної реалізації.
Під час уроків і позаурочних занять прагнути до можливо різнобічної дії на організм учнів.
1. Забезпечити учням такі умови рухової активності в школі, які будуть стимулювати розвиток молодого організму.
2. Під час визначення засобів фізичного виховання суворо дотримуватись віково- статевих особистостей розвитку дітей.
Не обмежуватись поділом класу на медичні групи, але й здійснювати суворо індивідуальний підхід до учнів.
3. Забезпечиш профілактику травматизму.
4. Сприяти виправленню відхилень у фізичному розвитку дітей (за наявності інших відхилень;.
Здоров’я, його оцінка
Здоров'я — це такий стан організму людини, коли усі його функції врівноважені із довкіллям і відсутні будь-які хворобливі зміни.
Здоровий організм характеризується широким діапазоном фізіологічних можливостей усіх функціональних систем. Вони знаходять своє відображення у вигляді певних зовнішніх ознак. Останні отримали назву критеріїв.
З метою оцінки здоров'я дітей та підлітків у відповідності до існуючих уявлень використовується 5 критеріїв:
1. рівень фізичного розвитку, ступінь його гармонійності, відповідність біологічного віку до календарного;
2. рівень функціонування головних систем організму;
3. рівень фізичної підготовленості;
4. ступінь стійкості організму до несприятливих дій довкілля;
5. наявність або відсутність хронічних захворювань.
Для характеристики стану здоров'я школярів бажано щорічно оцінювати їх стан за вказаними критеріями.
На сьогоднішній день немає загальноприйнятих методик оцінки рівня здоров'я людей. Проте незаперечним є факт, що кількісним показником здоров'я може виступати рівень фізичної працездатності і рівень резервів киснезабезпечуючих систем (аеробні можливості організму). Тому високі показники загальної витривалості (тест Купера, бігові тести на 3000-10000 м) і аеробної потужності (максимальне споживання кисню — МСК, фізична працездатність—ФП170)
опосередковано свідчать про високий рівень здоров'я людини.
Іншою характеристикою стану здоров'я є врахування кількості випадків хвороб на 100 учнів, кількість днів хвороби на кожних 100 учнів, відсоток хворівших (протягом року) більше ніж 4 рази.
Більш інформативним є так званий "індекс здоров'я". Цей показник враховує кількість здорових школярів (1 група) і практично здорових (2 група) до загальної кількості обстежених. Наприклад, усього обстежено 250 школярів, з них 100 віднесено до першої і 75 до другої групи здоров'я. В цьому випадку індекс здоров'я буде 100 + 75 = 175; 175: 250x100% = 70%.
Пропонується і комплексна оцінка, яка враховує всі основні складові здоров'я, —свідоме відношення до свого здоров'я, рухова активність, раціональне харчування, правильний життєвий режим і відсутність шкідливих звичок, — "індивідуальний тест здоров'я".
(Г.Ф. Ясько з спіавт., 1997):
1 .Ранкова гімнастика:
а) щоденно — 0 балів;
б) 2-3 рази на тиждень — 5 балів;
в) не виконується — 10 балів.
2. Добирання в школу (на роботу):
а) загальним (міським) транспортом — 5 балів;
б) машиною —10 балів;
в) велосипедом, пішки — 0 балів.
2. Маса тіла:
а) нормальна — 0 балів;
Іншою характеристикою стану здоров'я є врахування кількості випадків хвороб на 100 учнів, кількість днів хвороби на кожних 100 учнів, відсоток хворівших (протягом року) більше ніж 4 рази.
Більш інформативним є так званий "індекс здоров'я". Цей показник враховує кількість здорових школярів (1 група) і практично здорових (2 група) до загальної кількості обстежених. Наприклад, усього обстежено 250 школярів, з них 100 віднесено до першої і 75 до другої групи здоров'я. В цьому випадку індекс здоров'я буде 100 + 75 = 175; 175: 250x100% = 70%.
Пропонується і комплексна оцінка, яка враховує всі основні складові здоров'я, —свідоме відношення до свого здоров'я, рухова активність, раціональне харчування, правильний життєвий режим і відсутність шкідливих звичок, — "індивідуальний тест здоров'я".
(Г.Ф. Ясько з спіавт., 1997):
1 .Ранкова гімнастика:
а) щоденно — 0 балів;
б) 2-3 рази на тиждень — 5 балів;
в) не виконується — 10 балів.
2. Добирання в школу (на роботу):
а) загальним (міським) транспортом — 5 балів;
б) машиною —10 балів;
в) велосипедом, пішки — 0 балів.
3. Маса тіла:
а) нормальна — 0 балів;
Коментарi